Clary´s krog.

 
Kom på att jag skulle ta en bild men då hade jag redan glufsat i mig maten. Kan ju säga att det var sjuuuukt gott. Till förrätt åt jag vitlöksbröd, varmrätten grillad pepparbiff med rödvinssås, rotfrukter, körsbärstomater och pommes. Mamma åt Boeuf Bourginonne med stött potatis sen tog hon chokladfondant till efterrätt. Så tog vi varsinn kaffe. Har verkligen bara positivt att säga om detta krogbesök. MUMS!
 
Jag kommer garanterat gå dit igen, kanske med mannen(?)
 
Kändes som att jag och mamma hade både det ena och det andra att fira så vad vore då bättre än en middag. Dessutom vill man ju umgås så mycket man kan nu innan hon flyttar. Älskade mamma♥


Kommentarer
Dessi

Så mysigt :)

2013-11-20 @ 21:21:41
URL: http://dessi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0