Flytt, jobb och vaxdukar.

Ikväll har vi varit och satt ihop soffan i huset, shit vad stor den var(!) och hur tusan ska vi få till en snygg möblering? Imorn (idag då klockan är efter tolv) går första flyttlasset och vi planerar att sova där redan inatt. Mannen har fått låna nåt bauta släp från sin chef så jag antar att vi rymmer en heldel där i, har vi tur så blir det inte så många vändor. Sen har ju mannen fått i uppgift att införskaffa oss en SNYGG vaxduk då han tycker det är onödigt att köpa nytt köksbord. Såg att dom hade några fina på Öbergs som han lär spana in ;)
 
Ja vi har då det vi gör imorn efter sovning och jobb. Min efterlängtade helg börjar ju imorn också och imorgon (idag) är dagen D. Dagen då jag blir fastanställd åt Älvsbyns kommun. YEAH! Efter 8 år som vikarie vart det äntligen min tur att konvertera in och få en tillsvidare anställning. Fick veta det i förra veckan. Så nu jobbar jag väl på mitt nattschema fram till årsskiftet sen lär jag börja på en ny tjänst och då blir det förmodligen dag/kvällstider igen.
 
Hoppas alla får en trevlig helg!
 
 


Kommentarer
Evelina

Grattis Carro :)

Svar: Tack! :)
Caroline Nilsson

2013-11-29 @ 09:51:28
Dessi

Du/ni har mycket roligt framför er :)

Svar: Verkligen :)
Caroline Nilsson

2013-11-29 @ 13:01:17
URL: http://dessi.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men så roligt :) grattis !

Svar: Tusen tack! :)
Caroline Nilsson

2013-11-30 @ 15:59:51
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0