Hej Tisdag!

Inatt har jag fått sitta med lilleman i sittande ställning i soffan för att han har hostat så otroligt mycket. Vi hade balkongdörren öppen så det kom in frisk luft och han fick slemlösande hostmedicin och tillsist gav det med sig. När jag hade hämtat honom från hans rum sa han "Jag höll precis på att spy av hostan, tur att du hämtade mig det var en sån hääääääär stor host" så visa han med armarna. Älskade lilleman♥
 
Det roliga med hostan är bara att ungen är precis som vanlig dagtid inga tecken på hosta eller nåt. Pigg som en lärka. Tjattrar, bråkar med storasyster, leker, spelar osv... Men jag tror det är övergående. Blir säkert en natt till på soffan för oss, men det gör inget då hinner jag kolla ikapp mig på Allt för Sverige som går på svt. Kollade på det förra säsongen med och det är ganska spännande faktiskt.
 
Snart ska vi bege oss ut med lillsparken "In Sweden we call it a kick" Freijsan ska sparka lillebror hem till mormor och jag får väl gå bredvid. Kanske kameran följer med idag igen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0