Lördag.

Idag har vi ägnat oss åt inget speciellt. Vi har packat lite, ätit middag med mamma, R och bröderna. Hälsat på svärmor och bara lullat på sovmorgon fick jag också.
 
Jösses vad jag drömmer mycket nuförtiden. Inatt vaknade jag till och med av att jag låg och ställde frågor till mannen i sömnen och han svarade. Haha. Igår drömde jag om bebisen att jag kunde ta ut den och stoppa in den i magen igen. Det var en flicka med brunt hår och lugg sen hade hon två färgade pupiller. Övre bågen var blå och den undre var brun och jag var så glad över den där bruna bågen som hon då måste ärvt av min mor. Min mamma har ju bruna ögon men ingen utav oss barn och det kan ju faktiskt hoppa i generationer sånt där. Man drömmer verkligen hel knasiga drömmar när man är gravid.
 
I kväll är det Så mycket bättre för hela slanten här hemma. Bästa Ken Ring! Han var en idol när jag var yngre så det ska bli spännande att se. Han är ju som små rolig och väldigt flummig. Till Så mycket bättre blir det ostbricka och frukt. Mysigt hoppas mitt kvällsillamående håller sig borta!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hej!

Kom in och se om det var du som vann Lamaze leksaken på min blogg :)

KRAM



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0