Lördag.

Jag har världens BÄSTA Brolla! Han lagade en av portarna på datorn på ett litet kick. Jäklar så glad jag blev. Tusen tack bästa lillebror. Sen visade han sin mindre intelligenta syrra hur man går in på banken utan usb. Hehe så nu kan jag fixa betalningar vare sig usb-porten funkar eller ej.
 
Som om denna lycka inte vore nog så har jag även vunnit en bloggtävling dagen till ära. Tjoho vad glad jag är. Ser fram emot att vinster dimper ner i brevlådan, då får ni också se den.
 
Annars så blev vi färdiga med julklapparna till barnen idag. Det var 25% rabatt på Toys r us. Så vi passade på att köpa färdigt klapparna som vi visste att barnen önskade sig. Vi kom undan mycket billigare än vad vi hade gjort till fullt pris. Så jäkla bra och det var inte bara vi som fyndade folk gick med stora lass mot kassorna med vagnar och famnar fulla med kartonger av leksaker. Smart av Toys r us att ha såhär billigt inann jul då handlar ju folk mer och det blir nog win win för både affären och köparen.
 
I natt har jag haft min lill kusin sovandes här. Barnen hade så mysigt igår. Dom hade "Chipsparty" på rummet som Loke kallar det. Käkade chips, popcorn och tittade på film på datorn. Freijsan och kusin badade skumbad och de var så trevligt så. Idag åkte kusin och morbor hem till Stockholm igen och vi ses väl först till sommaren igen. Kul när dom kommer och hälsar på.
 
Glada badtjejer och gårdagens gomiddag som mannen bjöd på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0