Luktat på bebis.


I förmiddags var jag iväg till Johanna och luktade på hennes lilla son. Så underbar så fantastisk. Av oss fick han en body, byxor och pyjamas. Kul med bodyn för den hade Johanna själv tittat på innan. Tiden sprang iväg jag kom dit innan 11 och kom inte därifrån förens efter 13:00 nångång tiden står som still när man får sitta i bebisbubblan med sina bästa vän en tag. Strax innan jag skulle fara kom även Johannas fina dotter hem hon läste bok för oss och hjälpte mig att dricka mjölk ;) så söööt.
 
Längtar redan till nästa dejt med lilla familjen
 
Ikväll ska mannen iväg på bio med en vän då ska jag sitta och grej med datorn som äntligen funkar som den ska igen, sen ska jag kika på Solsidan, älskade solsidan! Skönt med lite egentid då kidsen sover och mannen är på vift. Imorn är det jobb igen och jag börjar 16:00 som tur är ska barnens fina faster vara med dom på dagen så jag får sova lite. Är så glad att vi har så snälla och omtänksamma människor omkring oss det går inte att tacka er nog mycket men jag hoppas ni förstår hur världefulla ni är.


Kommentarer
Johanna

<3

2013-11-03 @ 18:24:00
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0