R.I.P.

Fick en kommenatar imorse om att det var synd om älgen så nu får älgen ett eget inlägg.
Vila i frid Hälge.
 
Nä men seriöst, alla kan väl råka ut för en olycka det är ju inte så att man tänker att nu jäklar när jag kör hem från jobbet i halkan då ska jag plocka en älg på vägen. Ibland är olyckan framme och det är väl olyckligt hur det än är. JAG är glad att min man klarade sig oskadd och jag tycker även det är trist att våran Märta gick ur världen, och det ska man väl för tusan få tycka utan att få påhopp för det. Personen ifråga som kommenterade har inte en jäkla aning om hur P körde och hur väglaget ser ut här uppe. Det är snö och is på vägarna just nu. Det är vinter. I Sthlm kanske det inte är det men vi bor 100 mil därifrån.
 
Tack för det!


Kommentarer
Fie

Haha.. Vad kul. :) Tycker att jag som vegetarian borde ha tänkt den tanken med men tänkte ju enbart på din kille. Vilken tur han hade. Vilken dålig vegetarian och djurvän jag känner mig som inte tänkte på älgen jag med när tydligen någon annan gjorde det... tur att du skrev ett inlägg om det så älgen fick upprättelse. :)

2013-11-08 @ 21:25:20
URL: http://nattstad.se/fie
Anonym

Vi är riktiga djurvänner och veganer, och vi är på djurens sida. djuren kommer först och bilen kommer sist. Vi väljer djuren även före människorna om vi måste välja

Svar: Ja där delar vi inte åsikt! Jag tycker som jag gör och du tycker som du gör. Ägna dig åt något väsentligare typ jägare och älgjakten istället för att ge dig på folk som råkar ut för olyckor! Punkt slut!
Caroline Nilsson

2013-11-09 @ 12:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0