Söndag!


Idag har varit en riktig skitdag! Har kännt mig helt slut och tung i kroppen. Illamåendet kommer fram mycket mer när man känner sig slut också. Jag har hunnit testa armbandet ett par gr men jag tror det är en ren och skär bluff för att lura folk på pengar eller så funkar det helt enkelt inte på mig.
 
Igår kom verkligen gravidhormonerna fram när jag vaknade klockan 11:00 av att mina småbröder satt utanför dörren där jag sov och prata och hammra eller vad tusan dom gjorde. Jag blev så förtvivlad när jag titta på klockan och insåg att den bara var 11:00 så tårarna började spruta rakt ut och jag kände att nästkommande jobbnatt kommer bli ett helvete men lugn bara lugn efter ett par minuter somnade jag om och sov till 17:00 och då serverade mamma middag till hela familjen. Snacka om att man kan bryta ihop för småsaker. Idag kan jag nästan skratta åt det där jag låg i min ensamhet med elefanttårarna sprutandes haha. Det är inte lätt...
 
Mamma bjöd hela familjen på en god tacosmiddag. Tacos är verkligen det bästa som finns! ♥
 
En till sak som har kommit med graviditeten är förvirrigen. Gissa om jag blev snopen när jag kom in i köket här om dagen och kände en stank som hade fått självaste Gustav Vasa att vända sig i graven. Vet ni vad jag hitta? Upptinade fiskfiléer i en påse under en massa andra påsar. Jag höll på att dö! Fy fan vad det lukta och där har dom legat i typ 2 dagar och gottat sig i den 20 gradiga inomhus temperaturen. Egentligen skulle mamma ha tagit med sig dom hem efter att hon ätit middag hos oss två dagar tidigare, men det glömde vi bort. Dagen innan jag hittade dom hade hon dock funderat över vart dom tog vägen... (det hade inte jag, hehe) BLÄÄÄ!
 
På Återseende!


Kommentarer
Linnéa- Mamma till Ebba & bebis i magen♥

Oh kan tänka mig att det inte luktade gott haha!!

Hoppas illamåendet försvinner!

Jag mådde pyton länge, fick stanna med bilen till och från jobbet för att spy och ibland fick jag rusa ut ur butiken :S Nu har jag bara världens halsbränna om kvällarna och min dumma rygg ;P

2013-11-18 @ 20:35:17
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
Linnéa- Mamma till Ebba & bebis i magen♥

Tack föresten! Det ska bli riktigt kul att se hur det blir sen när vi har fått alla saker på plats i badrummet, har längtat länge efter att få fixa till där inne men det är ju så dyrt men nu har det sparats och sparats :) Kram

2013-11-18 @ 20:36:40
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0