Svinstia!

Jag vill bara flytta NU NU NU!!!
It´s look like a Svajnstajja in our apartment.
 
It´s shitiga golvs, and grejs och mojs all over the place!
 
Nä men seriöst. Mitt humör dör en smula varje gång jag ser hur det ser ut här hemma och jag har verkligen ingen kraft till att göra nåt heller. Give me som styrka back please so i can clean up here.
 THANK YOU!
 
Freija har DISKAT! Diskat innebär att hon har hällt ut hela jäkla yesflaskan på köksbänken och gnuggat runt. Hur lätt är det att få bort? Det bara skummar och skummar och skummar!
 
Nä men snart går flyttlasset, snart, snart, snart och då får jag äntligen julpynta och fixa. Det längtar jag till. Man har som gett upp det här men lägenheten när man bara ser fram emot huset.
 
Well we hörs!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0