Bra dag!

 Idag fick jag bara sova till 12:00 för det vankades P-möte på jobbet och jag fick den glada nyheten att jag får förlängt på mitt vikariat året ut och det är sååå jäkla skönt för vet ni jag är ledig både JUL och NYÅR det kan fasen inte bli mycket bättre än så. Jag är så jäkla glad. Hela den här veckan har verkligen bara varit toppen och idag fick jag besked om att soffan och sängen finns att hämta. Trodde inte att det skulle gå så snabbt. Spännande att hämta ut dom, tror vi skulle göra det imorgon. Dom ringde imorse ang leveransen men då sov jag ju så nu får vi hämta dom själva och egentligen är det bättre då grejerna inte ska förvaras i lägenheten.
 
Ikväll hade vi finbesök av Sofie, Nisse och Fanny sötare unge får man ju leta efter hon rensade kakfatet och när hon inte fick någon mer kaka för mamma och pappa då gick hon och klädde på sig och skulle hem. Ja det tror väl jag det får man inga kakor är det ju inge kul att fara på fika ;)
 
Barnen tjattrar massor om jul och tomten nu. Freija har tydligen pysslat ihop nån julkalender med kompisarna på förskolan och Loke tycker att vi ska skjuta tomten i skägget och säga att det inte finns några snälla barn här. Haha. Vart får ungen allt ifrån?
 
Pepparkaksgumma och tomtenisse, påtal om jul liksom.
 
 Eller tomtenissen och lucian...
 
Snart är vi där... Tipp tapp tipp tapp.
 
 


Kommentarer
Tess

Det kanske du redan vet men , VISSTE DU..att det är fysiskt omöjligt att slicka din egna armbåge !? ^^

Kika gärna in på bloggen och läs DAGENS *Visste Du Att* :)kram

2013-10-17 @ 10:38:50
URL: http://tessvonolsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0