Drömtydning.


För någon natt sedan drömde jag att jag hittade pengar. Inte vilka pengar som helst utan 2000-lappar. Det finns ju inte ens men jag hittade det! Jag tryckte ner dom i fickan och gick vidare och glömde bort dom.
 
Att hitta pengar betyder framgång, framgång för mig betyder något mycket speciellt då jag alltid varit en tillbakadragen person. Framgång behöver inte betyda känd eller liknande utan jag tänker med framsteg, att jag tar mig framåt och går med huvudet högt. Säger vad jag tycker och tänker och tar ingen skit. Så tolkar jag framgång för mig. Allt är ju en tolkningsfråga och man tolkar saker olika.
 
Till saken hör att jag faktiskt hittade 150 kr på Konsum för några veckor sedan bredvid kassan och dom gav jag till kassörskan. Är det karma kanske?


Kommentarer
Love - Oliwers och tvillingarnas mamma

Heeey

jo det kanske är lite ofräscht men jag måste prova haha

2013-10-22 @ 10:51:30
URL: http://treblirfem.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0