En orkan...

Min snygga lillebror!
 
Det ser ut som att orkan har dragit förbi här hemma. Det ligger Duplo överallt! Efter att Loke köpte en stor Duplosats igår en Polisstation som han har byggt ut med massor av annat duplo. Han har verkligen lekt massor med det, att städa upp efter sig är dock inte lika kul för man vill ju inte förstöra byggnaderna.
 
Tvätten är i rullning och jag försöker få någon sorts ordning på torpet. Det går mindre bra. Har även försökt få tag på BVC då jag måste boka om Lokes tid han har nästa vecka. Jag jobbar ju natt hela veckan så ett besök på BVC 9:30 känns inte så lockande måste få tid en vecka då jag är ledig. Han ska på 4års kontroll och gå balansgång, göra hörselkontroll och rita en gubbe ;)
 
Inatt ska jag gå ut och jobba igen en tur för en arbetskompis som var snäll och jobbade för mig när Loke fyllde år. Känns himla skönt att gå ut och jobba när man bara vet att det är en natt sen är det helg.
 
I helgen vankas det kalas för lillebror som blir 9 år. På Lördag är det middag som gäller. Skojigt! Igår var vi och köpte presenter till honom han lär bli glad ;) Loke köpte ju som sagt Duplo och när Lilla E kom förbi så sa Loke "Du har också nytt lego!" Vart då sa Lilla E "I påsen" haha jäkla unge! Men jag tror inte Lilla E riktigt uppfattade situationen och det som Loke sa. Hoppas jag iaf!
 
Nä nu ska jag hänga upp tvätten och dra en vals med snabeldraken!


Kommentarer
vanja

vilken fin blogg :)

Svar: Tusen tack! <3
Caroline Nilsson

2013-10-10 @ 14:47:01
URL: http://vvanja.blogg.se
Anita

Söt :D

2013-10-11 @ 12:56:09
URL: http://siliiins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0