Hallå där Söndag!

Idag har jag mailat tidningen. Så nu får vi se om dom tycker att det är tillräckligt intressant att skriva om. Fick en kommentar igår om en annan familj som också har de jätte jobbigt med förskolan och jag hoppas verkligen att vi på detta sätt kan få lite förståelse kanske politikerna läser tidningen?
 
Nog om det. Igår färgade jag håret med den första färgen det stod ljus ljusbrun på paketet och resultatet blev typ brun JÄTTEBRUN. Inte ljusbrun, den det kanske blir bara iallafall när den sista färgen ska i. Det är ju såhär med hemmaexpriment det blir inte riktigt som man tänkt sig men det kan ju blir bra.
 
Annars så har man sovit som en prinsessa hela helgen i nya sängen. Skulle kunna sova i tusen år känns det som. Helt underbar. Är så glad att vi satsade på en bra säng. Men nu ska jag sluta svammla och göra någon nytta istället. Ha en härlig Söndag! Vädret är ju toppen.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Vill ju se!!

Svar: Titta rå! ;)
Caroline Nilsson

2013-10-20 @ 15:02:08
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0