Hej Lördag!

Straxen ska vi till soptippen och slänga massa emballage för igår kom våran nya soffa och säng. Herregud vilken hög säng funderar på fotpall eller stege ;) haha man är ju inte van att ha så långt till golvet när man ska resa sig upp och soffan gaaah så snygg! Soffan har vi dock inte hemma nu utan den väntar på att få användas vid flytten. Sängen kände vi iallafall för att använda redan nu för det är ju ca 2 mån kvar till december. Då vill vi sova gott.
 
Bjussar på två instagram bilder. Jätte intressanta ;)
 

Jag återkommer senare i em/kväll för jag lovar er jag har litegrann att dela med mig utav på gott och ont!
Trevlig Lördag på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0