Shopping!

 
 
I eftermiddags när jag kom hem från mamma efter att ha sovit så fick jag se det här. Mannen for iväg och shoppade med kidsen idag. Lilltuttan var mycket nöjd över sina och pappans köp. Dom hade dock stått och dividerat om en jeansskjorta också men den fick stanna kvar i affären. Det roliga med shoppingen var ju att mannen kom hem med allt det här och speciellt dyrt blev det inte heller. Tror han får shoppa fler gånger om det blir såhär bra.
 
Sen hade dom kikat på julklappar, barnen pekade på saker dom önskade sig och mannen memorerade. Så sen får han ta sig en sväng dit igen och shoppa det som lät nödvändigt. Han vet ju vad dom önskar sig nu. Perfekt. Tycker det är så roligt när mannen engagerar sig i sådant som jag tycker är kul på eget initiativ och barnen tyckte säkert det var super kul att shoppa med pappan istället för mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0