Snustorrt!

Jorå nu blir det snustorrt på bildfronten här i bloggen för någon har förstört alla usb-portarna på min dator! ;(( Skulle betala en räkning och då funkade ingen av portarna. SUCK! Kul utgift att köpa en ny dator. Men en dator måste jag ha. Kan ju inte betala räkningar, lägga in bilder eller nåt.... Sånt här gör mig galen. Jäkla i-landsproblem men det är sjukt frustrerande det ska liksom bara funka!
 
Ikväll har vi iallafall haft en trevlig middag här hemma med familjen och släktingar. Älskar sånt. Man ska vara mån om dom man håller kär. Gjorde en god grönsallad med frukter i och korvstroganoff med ris. När jag var och handla så köpte jag en halloweenmask och en häxhatt, satte på mig masken och hatten i porten innan jag plinga på dörren och skrämde kidsen haha :D Sicken hemsk mamma jag är.
 
 
Lilleman i läskig mask.
 


Kommentarer
Malin

Jag älskar din blogg!

Svar: Tack vad kul att höra :)
Caroline Nilsson

2013-10-30 @ 20:23:49
URL: http://malinwidell.blogg.se
Frida

vilken tuffing=)

Svar: Hehe ja :)
Caroline Nilsson

2013-10-31 @ 11:08:00
URL: http://www.friidas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0