Spökjakt.


Mamman färdig för spökjakt ;) Närå jag gick inte ut sådär och skrämde barnen.
 
 
Klockar 18:00 var det dags för den årliga spökjakten på byn och Freijsan var eld och lågor medan lilleman var lite mer reserverad. På Coop hade dom dock glömt sätta ut en stämpel till kartan så där fick vi stå och trampa en stund, men fort var vi klara och kunde hämta ut skatten (godispåsen) på Ica.
 
Sen var vi in en sväng på Happy och kika men det blev inga köp. Vi gick hem och tog en kaffetår. Jag mamma och morbror så tvätta vi bort lilltuttans smink och nu är båda barnen lagda för natten.
 
Inatt somnade jag 03:00... det är galet vad svårt det har blivit att ställa om sovtiderna när det är så mörkt hela tiden sen har jag varit sååå trött hela dagen lång. Vi har bara tagit det lugnt hemmavid, men imorn tänkte vi iallafall ta oss ut och hälsa på mormor, morbror och kusin.
 
Tjing tjong flaggstång!
 
 


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-10-31 @ 22:36:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0