Svar på frågorna.

Fotar du inpulsiv eller du förbereder ett tillfälle
 

Jag fotar både impulsivt och med förberedelse. Fotar jag familjemedlemmar, barnen osv så blir det ofta impulsivt, har jag fått ett beställningsjobb så ligger det mer tid och förberedelser bakom.

 

Vad gillar du fota mest

 

Jag älskar att fota porträtt! Barn, bebisar, vuxna, bröllop, gravidfotograferingar ja sådant.

 

 

 

Har du varit på mest kommenterande lista

 

Nej, inte vad jag vet i alla fall.

 

Vilken fika gillar du mest

 

Jag är absolut ingen fika människa då jag föredrar chips (salta saker) och sådant istället jag är lite av en periodare när det gäller ätbara saker. När jag var gravid föråt jag mig på semlor, Big pack glass, dammsugare och clementiner. Men fikar jag idag så föredrar jag nog bröd! Goda mackor med trevliga pålägg. Brie, Mozarella, Salami och grönsaker.

 

Vart va de? :)) (ang VIP mys)

Vi var på Hotell Aurum i Skellefteå.

 

 

 

Hur många cc satte du in när du operera dig?

Vilken storlek blev slutresultatet?

Hur kändes det och vart och vem opererade dig?

Många frågor från en nyfiken! Hoppas du vill svara.

 

Jag var tvungen att leta fram mina papper för att svara på CC frågan. Minnet är bra men kort. Jag satte i 295CC bakom bröstmuskeln. 100CC är ca 1 dl så jag satte alltså in lite mindre än 3 dl. Man får räkna med att ca 50CC försvinner eftersom det är bakom muskeln. Idag 8 mån efter operationen har jag storlek 65D men det är ju skillnad på vanliga bröst och opererade så dom ser ut som en B-kupa ungefär.

 

Jag opererade mig på Sensia (föredetta Hermelinen i Luleå) och kirurgen heter Lars Bölander.

 

Jag ångrar inte att jag gjorde min OP men jag skulle nog inte göra om den om jag inte blev tvingad. Jag föder hellre 70 ungar! Precis efter OP när man var lullig på mediciner var man kaxig men fyyy tusan senare var man mindre kaxig. Man kan knappt, stå, sitta eller gå. Man går som en fällkniv samtidigt som det känns som att man har en elefant sittandes på bröstkorgen. Glöm att du kan hosta eller nysa!

 



Kommentarer
ANNA-SARA

SV; Hej! Vad som är "normalt" vet jag inte riktigt, mitt hår brukar börja se lite fett ut tredje dagen. Men som jag skrev det beror på hur ofta du tvättar håret, för om du tvättar håret dagligen torkas det ut så mycket att hårbotten måste ösa på fett och därför blir det bara ännu mer fettigt och man måste duscha oftare! Så mitt tips är väl att försöka tävtta det mer sällan, om du nu tvättar de väldigt ofta :-) annars kanske prova ett annat shampoo? KRAM

2013-10-07 @ 20:56:41
URL: http://annasaraisakson.blogg.se
Mohammedi's | Art, model & designer

nice

Delta gärna på min tävling, där 3 vinner en varsin Goodiebag!
Tävlingen hittar du på min blogg!

2013-10-07 @ 23:05:50
URL: http://mohammedis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0