Tidningen.

Jisses vilken stress det blev på förmiddagen. Först hade jag telefonen på ljudlös och PT hade försökt nå mig TRE gr. Tillsist hade dom ringt P på jobbet och luskat fram hans nr och han fick tag i mig så jag kunde ringa upp reportern. En timme senare var dom här. Snacka om kaos. Städa undan lite snyggt, snygga till sig och få någon sorts diciplin på huliganerna, vilket inte var det lättaste shit dom var högt och lågt! Överallt! Stackars reporter och stackars fotograf! Välkommen hem till familjen annorlunda liksom ;)
 
Jag hoppas jag fick fram det jag ville, samt att jag fick fram lite av andras ord. Det kommer inte stå i tidningen imorgon, men framöver. Jag hoppas det sker en förändring. Tillråga på allt så hade vi inget vatten hemma så jag kunde inte bjuda på kaffe. Vi har fått en stor jäkla vattentank ute på parkeringen. Tror det är Icabyggnationen som drabbar oss boende i närområdet. Kul! Jag som har massor med disk.
 
Jag hoppas verkligen bilderna i repotaget blir bra också. Kidsen visade sig verkligen från sin SÄMSTA sida. Skrek, bråka och levde djävul. Haha. Underbara ungar! Men men vi håller tummarna.
 
 
Har du problem med förskolan i Älvsbyns kommun tycker jag du ska ringa PT reportern och berätta din historia. Då får dom ju mer underlag till sitt reportage 070-640 66 86.               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0