Tiramisu oskulden är tagen.


Nu är vi hemma igen från middagen. Barnen sitter i badkaret och leker. Maten var helt galet god, men efterätten Tiramisu var inte riktigt min cup of tea om man säger så. Sa till mormor att det var nog en mer mogen efterätt för vuxna människor inget för mig men mannen glufsa glatt i sig. Hehe. Sen sa han dock att man kan ju inte vara oförskämd och lämna kvar nåt man blir bjuden på då kontra jag med att tänk om mormor då tror att vi tycker det var super gott så hon gör det varje gång vi kommer, bättre att vara ärlig från början ;) Alla har inte samma smak, men allt annat var verkligen jätte gott. Mormor är så duktig på att göra goda sallader också massor med god frukt och grönsaker i salladen. Mums.
 
I Fredags beställde jag lite julklappar. En väggspegel med krokar till Lilltuttan och ett snickarbälte med verktyg i till Lo. Som sagt i år ska det bara vara nyttiga och nödvändiga grejer och en spegel har Freija önskat sig länge. Sen var det en jätte fin doktorväska från Jabadabado och spelet Råttfällan. Känner mig mycket nöjd och det tror jag även att barnen blir.
 
 


Kommentarer
Mli - Mamma till Elton ♥

jaa, så duktig ;) hihi! nyss var han ju en liten spädis som inte ens kunde rulla runt.. jisses så fort det går. men det vet nog du om någon, hihi!

2013-10-20 @ 22:09:04
URL: http://idamli.blogg.se
Mli - Mamma till Elton ♥

Jaaha, ja vilken tur :) man vill ju gärna börja använda telefon på en gång :D

2013-10-21 @ 12:20:00
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0