Tisdag.

I förmiddags fick jag ett glädjande sms. Min bästa vän har fått en son! och ja, jag gissade rätt för engång skull. Jag har trott att det legat en pojke i hennes mage och jag hade rätt ;) Typ första gången jag gissar rätt. Är så himla glad för hennes och hennes lilla familjs skull. En vacker liten pojke♥
 
Igår beställde jag lite julklappar från Fuji. Ska bli kul att se när dom kommer. Unika julklappar.
 
Idag har barnen varit med mormor på eftermiddagen och bakat pepparkakor, så jag fick sova lite innan jag gick på nattens arbete. Tur att man har fina släktingar/familjemedlemmar som ställer upp när dom kan. Vad skulle jag annars göra? Vara vaken lääänge och gilla läget ;)
 
Imorgon ska jag ha stor middagsbjudning hemma 5 vuxna och 4 barn det är mamma, mormor, morbror, kusin, lillebror och såklart min egen lilla familj. Det ska bli kul. Tror det blir korvstroganoff med ris och någon god fruktig sallad det är lätt att göra till många. Fast det hade ju vart skoj att bjuda på nå älgkött men det har jag inte tid med. Måste ju hinna sova imorn också.
 
Nu ska jag sluta skriva smörja! Hoppas ni har en fin vecka♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0