Yahoo!

 Nu tills vi flyttar så har vi beställt en ny soffa och säng. Soffan vi har nu är ju som sagt under all kritik så äcklig! Dock blev det en tygsoffa igen men denna gång ska vi impregrera den det gjorde vi aldrig med den förra. Ska bli så kul med nytt men nu är det till att hålla igen på köpfronten. STOPP!
 
Mannen har ju jobbat över hela veckan och han lär göra det även nästa vecka i den mån det går eftersom att även jag jobbar då blir det ju massa extra kosing. Längtar verkligen tills jag får börja inreda och fixa. I veckan fick jag även hem hyllorna till Lokes rum från Ikea. En fin vän var dit och köpte med sig dom till mig. Även ett litet bord i samma färg. Nu ska jag bara införskaffa tapeten.


Kommentarer
MammaLinda

Vars ska ni flytta? :)

2013-10-12 @ 12:14:54
URL: http://livetmedminaunderbara.blogg.se
Mamma Evelina

Var ska ni flytta? :)

2013-10-12 @ 15:10:47
URL: http://loon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0