Foto & Bil.


En Instagrambild.
 
Igår hade jag en fotografering med en 2åring. Jätte söt kille som hellre ville spana in alla spännande saker än att vara med på bild men si den gick inte jag fångade honom minsann iallafall. Jag kanske bjuder på någon gobit här senare. Annars uppdateras det lite då och då med bilder på Facebooksidan.
 
Igår var jag ute och körde bil. Vi har fått alla papper nu så det var bara tuta och köra. Vi körde med mammas bil igår då den är mindre än Märta. Jag körde runt, runt på industriområdet. Mannen vill att vi ska köra pang på direkt en smula hettsig är han fan men jag behåller lugnet och sitter stadigt bakom ratten. Han ville typ att jag skulle ut och köra där det vafr trafik bah big no no andra gången bakom ratten fan jag kan ju knappt höger och vänster när det blir för mycket att tänka på. En sak i taget, sitt ner i båten! ;)
 
 


Kommentarer
Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation! kika in hos mig :)

2013-09-11 @ 09:09:07
URL: http://duggin.blogg.se/
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Naw tack så mycket :)

Ja, regnskyddet känns himla fint :) Nu har vi ju inte testat det in action ännu men :P Kan ju inte tänka på annat så :)

2013-09-11 @ 09:43:01
URL: http://idamli.blogg.se
Jenny

Så kul att börja övningsköra . ja tog lång tid på mig, gick en intensivkurs förra året på 3 veckor. Är 27 år i år :)

Svar: Jag har också tagit enorm tid på mig innan jag ens kände mig redo för att börja med körkortet jag tror det måste kännas helt rätt inte påtvingat :)
Caroline Nilsson

2013-09-11 @ 09:46:28
URL: http://jenlen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0