Så stolt över mig själv.

 
Från att ha varit den som helst gömt sig längst bak i ett klassrum, den som aldrig sagt ett ord i en klassrumsdiskussion så har jag faktiskt gjort elefant framsteg! Idag på kursen så satt jag inte tyst som jag brukar jag deltog i diskussioner svarade på sådant jag hade svar på osv. Jag blir faktiskt stolt över mig själv det känns lite som att man kammar hem ett par vuxenpoäng.
 
Riskettan var intressant, dock tycker jag att man visste och kunde det mesta och att då betala 800 kr för något man redan vet känns lite surt men men då var det avklarat och nu är det bara handledarutbildningen kvar på Onsdag som jag och mannen ska gå. 
 
Efter kursen for jag med mamma och åt lunch på Folkhögskolan. Korvstrogranoff och ris sen hade dom en massa goda sallader. Tummen upp! Det var första gången jag åt där.
 
Nä hörni skepp och hoj!


Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin <3

Duktigt!! Jag fasar för både ettan, halkan & handledarkursen, haha. Mest för att pga. fobin har svårt för att sitta "instängd" i ett rum i, vad är det, två timmar. Och halkan för att jag inte vågar!! Haha. Men det kommer väl... ;-)

2013-09-02 @ 20:01:39
URL: http://feliciasbebis.blogg.se
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Vad roligt att du gillade designen :)

Okej, jaa ligger ju något i det du säger. Mellan min storebror och jag är det sex år, det är ju nu på senare år man kommit närmare varann, när man själv har barn och grejer. Annars var det mest bara bråk och jag var ju den jobbiga lillsyrran :P man får nog en annan relation litegrann om man har lite tajtare i åldern. Vad roligt att det bara skiljer 18 mån ändå :)

Okej.. har du en lillebror också? Okej, 17 år var inte lite :P

2013-09-02 @ 22:50:01
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0