Sovrum.

 
Nu när vi ska flytta till hus har jag MASSOR med planer om hur jag vill att det ska se ut. Vi ska ju beställa en ny soffa och även en kontinentalsäng då vill jag bygga nån snygg träpanel gavel att ha bakom sängen kommer bli så jäkla snyggt! Det finns ju många sånna där "mjuka" gavlar som hör till kontinentalsängarna men någon sådan vill jag inte ha jag vill ha en vit träpanel kanske med något mysigt ljussken där bakifrån(?) och en massa kuddar ;D Mys pys. Ser det riktigt framför mig.


Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin <3

Åh, den gaveln på bilden i ditt inlägg, var ju bara FÖR snygg! Vill också haaa :(

Svar: Visst var den, jag hitta bilden hos byggmax så jag antar att dom kanske har någon bra ritning på den också :)
Caroline Nilsson

2013-09-17 @ 19:21:10
URL: http://feliciasbebis.blogg.se
LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥

Ja det finns ju så många fina platser ute i naturen som man måste upptäcka :)

Och påtal om magen så är det så enormt mysigt, tycker tiden går lite för fort faktiskt, klart man längtar efter lilla pyret men det är ju så mysigt att vara gravid också :):)

Våran säng som vi har nu är gavellös, så jag funderar fortfarande på vad jag ska fixa mig för gavel :) Och mer kuddar det måste inhandlas, det är ju så snygg ;)

2013-09-17 @ 20:09:51
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0