Vi sitter i samma bil...

 
Igår var vi ute och körde igen men denna gång med tryggheten själv i baksätet nämligen mamma. Ohoj vad jag körde vi startade på industriområdet sen fortsatte vi runt där och sedan ut på den större vägen och jag körde hela vägen till Nybyn. Från att ha kört mellan 20-30 km/h körde jag nu 70 km/h och det kändes helt okej. Asså så jäkla kul de är men sååå mycket att hålla reda på. Kolla speglar, blinka, koppling, gas, broms, växla, ettan, tvåan, trean, fyran, backa ja det är fan och hans moster som ska printas in i pallet!
 
När jag körde mot Nybyn fick jag till och med bilar bakom mig... PANIK men lugn och fin nu det löser sig, sen fick jag även flera möten snacka pirrigt! :D När vi körde tillbaks så körde jag hela vägen hem till mamma igen. Så jäkla magiskt liksom skjutsa hem mammsen (och hennes bil) haha :D Hos mamma bytte vi tillbaks till våran vanliga bil Märtan och då satte jag mig bakom ratten igen och drog ett varv runt kvarteret och sen upp på Industriområdet igen.
 
 

(Bilderna är från förra sommaren på Industriområdet)
 
 


Kommentarer
Lollo

Men Carro, snart kommer du inte ens att märka att du Kolla speglar, blinkar, kopplar, gasar, osv och ja allt det där. Det kommer du göra automatiskt av ren vana :) Du är så duktig, fortsätter du såhär så har du körkortet snart :)

Svar: Tack Lollo! Det känns jäkligt bra att köra, tror jag ska ta en körlektion med Anki också så kanske man får höra lite mer vad man ska tänka på det kan ju vara bra som kompliment till privata körningen.
Caroline Nilsson

2013-09-12 @ 09:48:27
URL: http://lsodersten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0