76 köttbullar.

I morse ställde jag mig och rullade köttbullar. Mannen tycker inte om köpes köttbullar så nu har jag rullat ett gäng. Kanske måste göra en sats till dock. Det är ju så himla enkelt att bara slänga ihop.
 
Snart är det helg, snart är det jullov. Mannen är ledig från Fredag till första veckan i Januari så det blir en lång ledighet tillsammans. Underbart. Nästa vecka kommer mamma också, hon ska ju fira jul här hemma med oss. Äntligen lite tradition. Förra året var hon ju inte här ;(
 
Jag köpte en gåvagn på köp och säljen i morse ska försöka piffa till den och slå in i julklapp till Lilleman. Nu var den i alla möjliga färger men jag ska göra den vit, ni får se sen.
 
Back to the meatballs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0