Besök i kyrkan.

Lämnade Freija i kyrkan imorse, hon och klassen skulle catcha up med gud. Studiebesök stod på agendan. Man kan ju inte undgå hur fint det är där uppe vid kyrkan såhär i juletid. Efter att jag lämnat henne for jag på Ica och köpte ny pepparkaksdeg och strössel. Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik och babyvakten. Thor ligger ute och sover. Man får passa på då det är varmt ute.
 
Imorgon är det utvecklingssamtal i skolan efter lillan har slutat. Sen är det bara 1 vecka kvar till jullov! Hallelujah. Tror jag längtar mer än barnen. Jag och Freija ska fixa present till fröknarna i eftermiddag. Visar upp det här senare efter att vi har gett dom det, vet ju inte vem som kikar in här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0