D-vitamin.

Alltså det här mörkret tar kol på mig! Igår inhandlade jag D-vitamin som förhoppningsvis gör mig lite piggare. Har haft ont i huvudet i flera dagar. Försöker tänka "tantpositivt" snaaaart vänder det, men det känns så långt bort. Igår somnade jag och Thor på soffan vid 17:00 tiden. Tur farbror M var här och höll ställningarna med Freija och Loke. Mannen jobbar ju 07:00-19:00 nuförtiden och är ledig halva torsdagen + helgen så det blir inte att man ses så mycket på vardagarna med desstomer tors-sön. Man blir lite trött i huvudet av en heldag med spralliga kids.
 
Igår satte vi ihop ett pepparkakshus. Köpte ett sånt där färdigt, men bitarna var såklart trasiga i paketet istället för 10 bitar var det säkert 17 bitar... så limpistolen åkte fram hehe. Räddaren i nöden. Nu står huset i fönstret och lyser så fint. Satte i en ljusslinga.
Idag var tanken att baka pepparkakor men vi får se om vi orkar. Freija hostar och jag är trött, men klockan är ju bara 10:00 så vi hinner ju pigga på oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0