Jobb och jul.


Jag jobbade första och andra advent och nu ska jag även jobba tredje advent. Tre helger på raken. När man ändå inte har något speciellt planerat så kan man likagärna jobba dom dagar som mannen är hemma. Sen ska jag ju vara ledig hela jul och nyårshelgerna.
 
Vi är färdiga med julklapparna och det mesta av inslagningen. Kan ju säga att det blir en Monster high och Violetta jul för Freija. Loke han önskar sig bara tv-spel men ska även få lite fågelgrejer. Bland annat en bok med fågelkvitter och en fågelholks liknande sak som man kan sätta fågelfrön i. Våran lilla fågelälskare.
 
Thor blir utan julklappar, nä han har faktiskt ett paket men jag tycker inte det är så viktigt att lägga krut på det då han i alla fall inte förstår. Han blir nog lika nöjd om han får leka med pappret och leksaker har han ju både nytt och sådant han fått ärva av syskon. Dumt att köpa "bara för att". Köper ni något åt bebisar ca 7 mån? Är det första barnet kan man ju förstå om det köps för dom kanske inte har något sedan innan eller inte fått ärva av någon. Sen är ju kläder perfekt att ge till småttingarna.


Kommentarer
S

Håller med dej, en bäbis på 7 månader har nog mest roligt med allt julpapper och annat runt ikring! Trevlig Tisdag!

2014-12-09 @ 09:23:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0