Kladdkaka med saffransglasyr.


Inte ens en enkel jäkla kladdkaka kan man lyckas med. Jag suger verkligen på att baka. Jag vet inte riktigt vad som hände. Hade i den längre än vad det stod till och med och ändå vart den extremt kladdig Så jaja det blev KLADDKAKA ordagrant. Jag och Thor tog den under vagnen och gick hem till gammelmormor på kvällsfika. Sen for vi förbi posten och hämtade ut paket från Stockholmstomtarna (barnens morfar och bonusmormor). Så nu ligger det lite paket under granen.
 
Snart kommer Dessi med en pava alkoholfri glögg under armen så blir det att knåpa på två julklappar och kolla PH finalen. Kan ju direkt säga att jag inte är ett fan av PH men jag har småkollat hela säsongen.
 
Huvudet upp, fötterna ner vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0