Monster high fashion body art.


Köpte det här setet från Lekmer till Freija. Vilken jäkla besvikelse när vi öppnar paketet och typ allt fattas! Den går inte ens att använda då pennorna till själva Tattoomaskinen saknas. Mailade Lekmer ganska omgående då jag hade en besviken tjej här hemma och fick svar redan igår.
 
I första svaret blir jag erbjuden 15% avdrag på priset. Bah va? Den går ju inte ens att använda då pennorna saknas. Vad ska jag göra med den? Dom hade heller ingen ny förpackning på lagret så dom kunde skicka ut en ny. Sen blev jag erbjuden att skicka tillbaks den men de tog dom tillbaks och tillsist fick jag i alla fall tillbaks pengarna, men det löser ju fortfarnde inte problemet att vi står här utan fungerande inköpt paket. Dessutom köpte jag denna till kanonpris och det priset finns ju ingen annanstans så pengarna jag får tillbaks betalar inte ens hälften av vad den kostar hos en konkurrent. Sjukt besvikna på Lekmer ;( Som dock alltid annars har levererat hela och bra grejer, men inte denna gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0