Nu är glada julen slut, slut, slut!

 
Vi har haft en underbar jul. Lugn, skön och inga speciella måsten. Barnen är nöjda. Jag är nöjd, ja alla är nöjda. Loke fick en Ps3 och en tv av tomten. Gissa om han är nöjd? Freijsan fick massa Monster high och Violetta grejer. Thor fick också fina leksaker fast vi inte köpt i princip någonting till honom. Han fick av mormor, farmor, morfar och bonusmormor. Vet ni vad jag fick?! Jag fick en köksmaskin en Hercules från OBH Nordica av mamma. Så nu vore det väl tusan om bakningen gick åt skogen.
 
 
Mannen fick en högtryckstvätt, det kanske inte är helt rätt årstid för det men han har önskat sig en sådan så en sådan fick det blir. Gillar mitt egensnickrade rim som sattes på det paketet "Spruta hårt, spruta lätt, detta är en ..." haha många gissade på att det skulle vara nå vuxensnusk i paketet men inte det ;)

Mamma fick foliesockar och en elektrisk fotfil av oss. Hon har önskat sig det jätte länge. Ska bli intressant och se om dom där sockarna funkar. Man ska ju få baby(LENA) hehe fötter av dom. Freijsan fick ju ett fotbad också som hon hade önskat sig, med nå slimekulor i. Jag testade den på julafton, vet inte om det var något direkt speciellt med det dock. Får prova igen, det är ju dock mer en leksak.
 

På natten mellan julafton och juldagen så sov jag, Freija, Thor och Molly under en vacker stjärnhimmel som Freija fått av farmor. Den spegla stjärnor i hela rummet.
 
Hoppas ni alla har haft en fantastisk jul!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0