Pepparkakor.

Här har det bakats pepparkakor i parti och minut de senaste två dagarna. Jag som suckade och stånkade över hur tråkigt det var och jobbigt men asså vem var den mest entusiastiska sockerbagerskan? Jo jag! haha. Jag har kavlat och tryckt ut, gräddat och pyntat.
 
 
Klicka på bilderna så blir dom större. Den på bilden längst ner till vänster är en Ekorre om ni undrar haha. Freija sa att den måste ha ekorrebebisar i magen för den var så rund och en annan påstod att rallybilen ovan måste vara pappan för den såg ju inte alls ut som en rallybil haha.
 
I mitten på övre raden ser ni min fantastiska Batman. Tar man bort huvudet på ängeln så blir det ju faktiskt en Batman och vill grabben ha Batman är det klart han ska få det. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0