Sune i fjällen.


Igår var ju jag och dom stora kidsen på bio och såg Sune i fjällen. Såååå sjukt dålig. Alltså varken Sune på bilsemester eller Sune i Grekland är ju inte heller bra men dom är sebara denna var bara dålig. Medan jag googlade fram en bild så halkade jag över en krönika skriven av Mr Alex Schulman och jag kan nog bara hålla med honom. Sedan var ju Sune något helt annat på 90-talet. Jag menar Sunes jul, Sunes sommar. Det är stil och klass. I dom nya filmerna är det så jäkla överspelat. När Håkan drar den gamla goa "Det här ska han få faan för" vill man ju bara dra skämskudden för ansiktet eller doppa huvudet i popcornskålen för det är inte lika bra som det var förr.
 
Tacka vetja Peter Haber, Carina Lidbom, Andreas Hoffer, Gabriel Odenhammar och Nina Almlöf! NI ÄR familjen ANDERSSON och ingen annan.
P.S Barnen var i alla fall nöjda och det var väl huvudsaken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0