Yesterday.


Igår åkte jag och Thor med Dessi till stan. Tanken var att köpa Lokes julklapp och det gjorde jag också, samt färg från Panduro till att färga CJ sittdelen. Sen tog jag bussen till Mjölkudden och jag lyckades visst planka på den där jäkla bussen för jag fattade ingenting med hur man betala eller nåt. Förvisso hade jag biljett men det var så tjorvigt. Frågade till och med en medpassagerare men hon visste inte heller så ja det blev som det blev. På Mjölkudden hälsade vi i alla fall på lilla Sam och hans mamma. Så kul att äntligen träffas och se hur dom bodde. Tycker Mjöludden verkar mysigt.
 
När vi kom hem så satte jag igång att färga vagnen. Glömde såklart ta en förebild.
 
Men från grådassig till svart. Ikväll ska jag fixera färgen då den har den torkat klart.
 

Imorse åkte Thor Ozone-sittdelen till skolan, han somnade så gott på vägen dit och vakna på vägen hem.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0