Hello Tisdag.

Idag har jag och barnen ätit lunch med lillebror och A på Fluxen. Hade sån tur att jag fick skjuts både till Flurren och VC där jag hade tid för min foglossning. Värre var det på promenaden hem, kändes som walk of shame när man halta fram genom byn och gick snabba myrsteg över övergångsställena. Nu har jag i alla fall beställt ett bälte och imorn ska jag ringa sjukgymnasten och därefter läkaren igen på Torsdag. Man har det man gör samtal hit och dit. Hoppas verkligen jag får hjälp med det här.
 
När vi lyssnade på Tossingens ♥ så slog det 140 slag/m. Blodtrycket var bra och järnvärdet var sämst. Nu får jag alltså inte fuska mer med mina järntabletter. Hej Laktulos, övermogna päron och plommonjuice ;) Förövrigt var Tossingen inte alls med på noterna när vi skulle lyssna på hjärtat han bara sparka och sparka så det rent syntes utanpå magen. Han hade riktigt lajbans i magen och gjorde kullerbyttor. Har märkt att han är vaken så mycket mer nu. Det sparkar och rullas runt hela tiden. Så mysigt. Jag bär tydligen honom väldigt lågt ner därav kan foglossningen vara så intensiv och kanske blir det bättre när han flyttar sig uppåt, men det är tydligen vanligt att man bär längre ner när det är tredje barnet. Barnmorskan fråga om jag gått och blivit gammal ;) haha. Jo tack jag kände mig som Agda 78 när jag haltade hemåt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0