Jäääääärn.

Vill ni ha en järnuppdatering? Idag har jag ätit bladspenat. Jäklar vad gott det var eller heter det babyspenat? Hur som helst fina gröna löv i plastförpackning. Imorn blir det spenatsoppa utan ägg. Eftersom äggen inte är snäll mot gallan. Dock funderar jag på om det är vitan eller gulan som gör att man får anfall. Skulle det vara gulan så är det ju inget problem att pilla bort den och bara ha kokt äggvita.
 
Sen tar jag ju en shot med blutsaft varje morgon till första järntabletten. Man får hurvas gode mycket då det smakar riktigt illa men då tänker jag på dom stackarna som Anna Skipper plågar med mega stora drinkar i Du blir vad du äter, jag har ju bara en liten shot på 20 ml att tvinga i mig.
 
I veckan har jag fått i mig 3 järntabletter/dag, blodpudding, kött, spenat, broccoli och en massa c-vitamin i form av Proviva med smak av Apelsin och Blodapelsin. Det är väl tusan om inte värdet skjuter i höjden. Snart blir jag väl järnförgiftad på kuppen så som jag kämpar och ligger i.
 
Heja heja!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0