Järn, järn, järn...

 
Hela mitt huvud tänker järn, järn, järn hela tiden snart sitter jag väl och knaprar spik som Pippi Långstrump. Idag köpte jag en flarra Blutsaft, trots att det smakar otroligt illa och inte har hjälpt mig tidigare så tänkte jag ge det ytterligare en chans. Nu ska järndepåerna fyllas upp till bristningsgränsen. Allt för att slippa järndropp som dom hotat med under dom andra graviditeterna. Låter otäckt tycker jag. Dessutom kostar det 1000 kr som man får plocka ur egen ficka och det finns faktiskt andra grejer att göra för den kosingen men måste man så måste man kroppen och barnen går före allt.
 
Fast vi hoppas ju att värdena ska ha gått upp nu till nästa dejt med BM om två veckor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0