Lille Tossingens kläder.

 
BORN 2014 i stlk 62. Har så mycket 50-56.
 
 
Björnbyxorna där har jag även i blått i större storlek.
 
 
Omlottbodys som alla säger är så bra, nu har jag tre st har aldrig gillat dom förr men ger dom en ny chans.
 
 
Gulligt set från Lindex.
 

Och mysfilten som vi även har i rosa. Då vi verkligen ville ha den men tossingen kommer använda både den rosa och blå. Sen så har jag kvar jätte mycket av Lokes bebiskläder, det är så mysigt att titta igenom kläderna och minnas Loke i miniatyr. Freija har vikt alltihop och lagt ner det i vagnen.
 
 


Kommentarer
Karin - mamma till Ella 130813

Men åh vilka söta kläder! <3 Jag har aldrig kommenterat på din blogg förr men tänkte att jag ska ge mig tillkänna :) är en utflyttad älvsbybo som följt dig ett tag :)
Älskar dina bilder ska jag säga också, vad duktig du är!

2014-02-10 @ 22:38:54
URL: http://tjofftjoff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0