Mamma funderar...

Kom på en rolig grej som min mamma sa förra helgen. Vi var ju på Jokkmokks marknad för ett tag sedan och jag trotsade ju verkligen min värk så jag fick halta runt armkrok med mamma. Undertiden vi gick på marknaden tyckte mamma att alla log så glatt mot oss och hon funderade på varför. Nu har hon kommit på det. Folk kanske trodde att vi var homosexuella och att hon fått värsta lammköttet på kroken. Hahaha hon är fasen amazing min mamma. Vi har väldigt kul humor jag och mamma kan skämta och skoja om det mesta ibland finns det knappt några gränser. 
 

Gammal bild på oss när vi köpt oss varsin schyst mössa för 30 spänn på H&M skratta så vi grät.
 
Min Mamma och Barnens mormor hon är tame tusan BÄST!


Kommentarer
Mli - Mamma till Elton ♥

Åååh, jaa dom är ju så fina. Såg att även Lindex fått in en liknande jacka.. men den kändes som hårt och plastig på nå vis. Hoppas den från H&M känns mjukare och skönare :) Billigare var den också på H&M.

2014-02-24 @ 18:46:27
URL: http://idamli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0