Stödbälte.

Ska man skratta eller gråta? Beställde ett stödbälte idag mot foglossningen. Fick tips om sidan via barnmorskan, la in beställningen och allt sen ikväll får jag ett mail att det inte finns i lager och åter finns i lager om 14 dagar!!! Alltså jag behöver det NU idag. Helst igår! Googlade fort som fasen fram en annan sida som sålde likadant så nu hoppas jag verkligen att bältet är påväg från dom istället. Den sidan jag först beställde ifrån skulle ju ha jätte snabb frakt hoppas att det är samma med denna om det nu finns inne. Har fortfarande inte fått något bekräftelsemail. Faaan jag blir galen.
 
Snälla håll tummarna med mig!


Kommentarer
Therese

Jag håller !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack Thessan! ❤️
Caroline Nilsson

2014-02-04 @ 22:00:17
URL: http://smakad.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0