Till dig!

Du patetiska människa som kommenterar min, Emmas och Veronicas blogg med diverse påhopp. Ge upp för fan hur gammal är du. Jag har tittade upp ditt ip-nr och har fått fram en person med namn som jag känner till från långt bak i tiden. Jag ser ingen anledning till att du ska hålla på som du gör. Vad får du ut av det? Jag är tillräckligt stark i mig själv för att INTE ta åt mig av det du skriver och det är inte oss det är synd om som får dina kommentarer det är dig. Får någon av oss en kommentar till så kommer vi anmäla det. Du behöver uppenbarligen hjälp och det är för din skull vi anmäler. Det kan inte vara kul att må som du gör när du utför dina handlingar att klanka ner på andra människor för att själv känna sig bättre är inget normalt beteende.
 
Jag önskar dig lycka till i livet och att du får det självförtroende och den 
självkänslan som alla människor är värda att ha.


Kommentarer
Johanna

Känner igen de där, fick nån "smart" kommentar för någon dag sedan på min blogg.. Man blir så trött på människor ibland.

2014-02-28 @ 10:34:43
URL: http://johannaastenvall.blogg.se
Jenni

Men fy vad är det för kommentarer du fått? :/

2014-02-28 @ 11:15:29
Therese

Asså allvarligt 👺 Helt rätt att anmäla! Stå på dej snygging 😚

2014-02-28 @ 14:14:00
URL: http://smakad.wordpress.com
Veronika

Klockrent skrivit ! 👍😊😇// veronika

2014-02-28 @ 20:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0