3 Januari 2014.

Maj gadd! Inte ett inlägg sen förra året. Fy på mig ;) nä men det har varit lite fullt upp. Igår hade jag min första introdag på nya jobbet. Det verkar vara en väldigt bra arbetsplats och fina kollegor. Synd bara att jag inte kunde visa mig från min bästa sida utan fick hela 4 blodtrycksfall under bara förmiddagen. Blev helt kritvit i hela ansiktet och var sekunder från att svimma. Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle slippa dessa fall under denna graviditet men icket. Jag hade samma när jag väntade Freija. Mitt blodtryck är i vanliga fall väldigt, väldigt lågt och nu under graviditeten är det ännu värre.
 
Fick en akuttid hos min BM nu klockan 12 så då ska jag dit och ta prover och kolla så allt är bra.
 
Jag har bilder på kameran från vårat nyårsfirande som jag ska lägga upp när jag får tid. Vi firade ju som sagt nyår i Pajala. God mat och trevligt sällskap.
 
 
Beställde två Body mist från Victoria Secret här om dagen, skulle kunna äta upp Coconut passion luktar så mumsigt och jag älskar allt som smakar och luktar kokos ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0