Hej Måndag!

 
Vilken energi jag har haft idag. Jag och barnen tog det ganska lugnt på fördmiddagen men sen traska vi upp på byn för att möta brorsan och leta present till mamma som fyller år på Söndag. Shit vad svårt! Såhär i efterhand så hade jag ju egentligen inte behövt köpa nåt då hon ska få en Iphone av oss i helgen men hon är värd det bästa lilla mamma. Hon kanske kommer hit på Fredag och firar sin födelsedag med oss. Inte för att hon fyller jämt eller så men det är ju alltid kul att träffas allihop och äta middag och umgås och Loke saknar ju sina morbror E hela tiden.
 
När jag i alla fall hittat ett paket så for vi och fikade på centrum och som jag njöt av min latte. Har ju inte kunnat dricka kaffe på flera veckor, men latte med smak smakar ju inte kaffe så det gick ner åh så gott det var. Sen for vi och posta paket och jag beställde en Uggle-lampa från Elkedjan som skulle komma på nån vecka, köpte även en våg och hela 7 kg har jag lagt på mig och vi är bara halvvägs heja! Hoppas att ett par kilon vill stanna kvar efter förlossningen, tidigare har dom ju inte velat det men kanske denna gång om jag håller tummarna extra hårt.
 
Följ mig gärna på Instagram Carolinevnilsson.


Kommentarer
Mli - Mamma till Elton ♥

Åh tack, stormagen :) Skönt att ha plutt utanför magen nu, hihi ;)

Ja, baka kan ju vara ganska mysigt.. men inte speciellt kul nej ;) Men betydligt roligare nu när det är till en väldigt speciell dag. hihi!

2014-01-28 @ 09:43:39
URL: http://idamli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0