Sjuka drömmar.

Inatt har jag drömt, drömt och drömt. Den ena drömmen efter den andra och på slutet gick alla drömmar bara ihop. Bland annat så är jag och Anders Bagge numera ett par. Haha, måste ha drömt om honom bara för att jag läste att även han fyllde år igår. Sen var vi i någon stuga med min morbror och han försvann i vattnet. 24 timmar senare var det någon som tittade ner i vattnet från en klippa och där låg han med en fiskekrok i kinden och ropade på hjälp. Jag ringde ambulans som vägrade komma till platsen. Jag nämnde gång på gång vilken adress vi var på men bara för att jag inte kunde massa siffror och försäkringsnr så vägrade dom komma. Det var en riktigt sur tant på andra sidan tråden. Hur det hela slutade minns jag tyvärr inte. Jag kan ju inte påstå att man känner sig utvilad efter att ha drömt hela natten igen. Dessutom har lilltuttan legat och sparkat mig på diverse känsliga ställen då vi legat skavis i soffan.
 
Imorse när jag vakna var jag tvungen att googla hur gammal Herr Bagge blev igår. Hela 46 barre. Dra en gräns för fasen hehe. Ja jisses drömde ni mycket när ni var gravida?
 
Från det ena till det andra tror jag börjar få foglossning i bäckenet. Känns som någon hugger en kniv rakt in i fiffi för att vara exakt. Speciellt när jag går, står och vrider på mig när jag ligger ner. Har aldrigt haft foglossning tidigare men det kan tydligen komma när det vill och hur det vill. Ja jag säger då det. Värsta graviditeten i hela mitt liv. förhoppningsvis får man väl belöningen så småning om.
 
 
Testade förresten två olika fredagssminkningar för en stund sen, jisses så snygg jag blev ;) Mannen kommer tappa hakan när han kommer hem och ser hur vacker frugan har blivit om man jämför med den 127 åringa tanten som var här på besök igår.
 
Trevlig helg!


Kommentarer
Nadja

Det är sjukt hur tokigt det kan bli i drömmarna! Jag är gravid och drömmer väldigt mycket mer än vanligt :)

Svar: Och drömmarna blir så tokiga när man är gravid tycker jag inte alls som när man är ickegravid :)
Caroline Nilsson

2014-01-17 @ 13:07:22
URL: http://boodah.blogg.se
Anonym

Under min graviditet har jag drömt om både det ena och andra, håller med om att man inte känner sig utvilad. Skulle kunna sova i 9 månader efter det här :p

Svar: Haha eller hur! 9 månaders sömn är man ju värd sen ;)
Caroline Nilsson

2014-01-19 @ 00:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0