Torsdag.

Igår var verkligen hela familjen tillbaks i dom vardagliga rutinerna. Barnen hade sin första dag på förskolan och vi gick upp i gryningen för att hinna till förskolan och jobb. Barnens förskoledag hade varit bra och så även min arbetsdag. Jag trivs jätte bra på nya arbetsplatsen. Väldigt fina kollegor och jag är så glad att jag fått återse ett välkänt ansikte. När jag började min karriär inom vården så jobbade jag med en kvinna som jag tyckte jätte bra om att jobba med och nu är vi på samma arbetsplats igen såhär 8 år senare och det är jag glad för! Känns så bra att man i alla fall känner någon när man kommer ny till ett ställe.
 
Jag har hunnit gå två introdagar, jobbat en helg och så den här veckan. Sen är jag ledig Lör-Sön. Gillar verkligen mitt schema. Denna månad har jag typ 3 kvällar om man bortser från helgerna så det är ju som att ha ett ordinärt 7-16 jobb och det känns som att man tjänar så mycket tid med familjen då.
 
Idag jobbar jag dock kväll. 12:30 ska vi bege oss iväg mot förskola och jobb. Först lite lunch.
Hej hopp!


Kommentarer
anna

ibland är det skönt att komma tillbaka i rutiner :)

2014-01-12 @ 11:53:03
URL: http://addspirit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0