5 rör blod.

 
Ja imorse klockan 10:00 var det dags för ett besök till på mvc och provtagning. 5 rör blod pumpa dom ut. Ett rör för att kolla järndepåerna, ett för ämnesomsättningen, ett crp och vad dom andra var för vet jag inte. Ska ringa och efterlysa mina provsvar när jag vaknar imorgon bitti. Sen hade BM bokat en tid till specmödra på PÄS för ett extra ultraljud nu på Fredag så då får vi se lillprinsen igen. Jag tror inte att det är något som helst fel på honom det är bara min kropp som ska strula. Han sparkar och rullar runt i magen och verkar ha det bra.
 
På eftermiddagen 13:30 hade jag tid hos läkaren eller gynekolog som han var. Han undra vad jag gjorde där, de undrade jag med ;) men han sjukskrev mig efter att ha läst det som barnmorskan skrivit så nu är jag väl sjukskriven fram till graviditetspenningen tar vid, väntar fortfarande på beslut från FK.
 
Efter besöket hos läkaren for jag till jobbet och letade reda på chefen, dom har ju möblerat om hela huset så man hittar ingenstans men tillsist hittade jag rätt och lämnade över mitt sjukintyg.
 
YADA YADA YADA!
 
Himla massa sjukhistorier och gravidsnack men det är de som cirkulerar just nu. Bilen är i ungefär samma skick som mig, idag börja det lysa nån rolig lampa i den och den skrek på service. Jo men visst på´t bah, allt på engång liksom så vi har det överstökat.
 
Lilltuttan och Lomannen lever loppan nu när vädret tillåter och är ute på gården större delar av dagarna. Dom gräver bort snö och hittar på ofog såfort man vänder andra kinden till. Våra små troll. Idag hade dom även besök av Jerry (en hund) och jisses så dom lekte med honom. Loke älskar Jerry han vill så gärna att vi ska skaffa hund men varken jag eller mannen är speciellt sugna på det. Loke säger att när han flyttar hemifrån ska han skaffa hund och Freija ska skaffa katt säger hon. Dessutom vill hon ha en kanin i födelsedagspresent. Jag tycker det duger väl med dammråttor, igelkottar, myror och allt annat kul som hem och natur erbjuder alldeles gratis ;)
 
Kram♥


Kommentarer
Sara

Hoppas provsvaren är bra!


Haha mina ska ha hund, katt, häst, lejon...

2014-03-11 @ 20:58:47
URL: http://zasata.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0