En mage vecka 28.


En magbild tagen i Fredags. Imorgon går vi in i vecka 29.
 
Halsbrännan har kommit som ett brev på posten. Blää finns inget som är så jobbigt som den brännande känslan som inte vill försvinna. Annars är allt bara bra med Lilleman i magen han sparkar och lever rövare mest hela tiden. Trycker rumpan mot sidorna och drar med armar och ben. Han har ännu inte hittat upp till revbenen och kicka, men det kommer väl. Han ligger ju fortfarande väldigt långt ner. Kicka på kissblåsan eller revbenen vilket är att föredra egentligen? Hehe.
 
Jag funderar mycket på när han har tänkt att komma till världen. Ska han följa i sina syskons fotspår är det ju inte alls många veckor kvar eller det är åtminstone inte 11 veckor kvar. Tänk om han blir tjurig och går över tiden. Det är ju inget jag är van vid. Hörde förresten att dom installerat tv-apparater i rummen på BB nu. Det fanns minsann inte på "min tid" ja senaste jag födde barn i alla fall.
 
Nästa kontroll på mvc är den 1 april.


Kommentarer
Matilda

Brukar knoga o kika in hos dig;-) fin o trevlig blogg!
Inga tv apparater på BB ännu, var där för 2 v sen. Lycka till!

Svar: Dom installerades i veckan :) tack för kommentaren.
Caroline Nilsson

2014-03-23 @ 15:06:12
URL: http://mammasbonor.se
michelle

såå fin bebismage :)

Svar: Tack :D
Caroline Nilsson

2014-03-25 @ 15:31:34
URL: http://www.michhagg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0