Flicka eller pojke.

Enligt ultraljudet väntar vi ju en pojke. För skoj skull kollade jag upp några tester.
 
Kinesiska kalendern säger också pojke och den har visat rätt tidigare två gr.
 
Klicka för att se denna i större format.

Ska man gå efter dessa skrönor ovan så väntar jag definitivt en flicka. Ganska kul att kolla på sånt där och jämföra och se. Min mage är bred åt sidorna även fast jag bär lågt jag är ofta sugen på salt och juicer. Hade massor med illamående i början och hjärtljuden ligger över 140 slag per minut.
 
Tänk vad förvånad man skulle bli om man fick upp en tös på bröstet vid förlossningen men det spelar ju ingen roll vad det är huvudsaken är ju att bebisen är frisk. Nu såg ju både jag och två läkare vad vi tror var en "Lill snorre" på de bägge ultraljuden så det vore ju konstigt om det vore något annat än en pojke men snart vet vi. Hehe. Bara 10 veckor kvar på Måndag + eller - återstår att se.
 
Har dessa tester och skrönor stämt på era graviditeter?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0